Saker och ting förändras!


Denna vecka har till mesta dels enbart erbjudit jobb och så ser det ut resterande dagar också.
Skönt att man kan tjäna ihop lite pengar iaf, jag hoppas på att tjäna dom snabbt så jag kan dra.
För nånstans ska jag, jag vill ut i världen, se nya platser, möta nya folk och lära mig nya saker.
Orkar inte bara vara i samma vardag som vanligt, det händer ingenting nytt. Det är tråkigt!

Kommer precis ifrån Leksand, äntligen har jag och pappa gjort debut tillsammans denna säsong.
Men jag har ju varit där alla 3 matcher och så ska det fortsätta också, undantaget kommer när jag är i Thailand.
Men vem vet då kanske man sätter sig på ett internetcaf'e och kollar på matchen genom datorn.
Vi försökte ju 2004 men då var internet för segt, man kan alltid hoppas att dom fått snabbare.
Leksand vann iaf med 3-2 Helt underbart bra, känner glädje när det går bra där.

Annars har det skett lite förändringar i mitt liv nu på sista tiden, men dom kan jag hålla för mig själv.
Har ju gjort det ett tag nu så varför inte fortsätta?
Känner iaf inget behov av att berätta det för nån, den som vet om det är den enda som behöver veta.

Helgen då?
Är bjuden till Lauren på Vin och Middag någon kväll. Lite tjejer och snacka lite skit.
Skulle vara underbart kul, men som sagt en annan har ansvar och ska jobba.
Men man kan ju kolla förbi iaf. Annars blir nog helgen lugn, ska kolla på hockey på fredag.

Kom på när jag jobbade natt i måndags att jag lyssnar på tok för lite på Tracy Chapman.
 Helt underbar musik och vilken röst hon har, man kan inte annat än rysa.
Hon var med på tv och jag och min jobbarkompis fick båda abstinens där mitt i natten.
Fanns ju inte sådär jättemycket vi kunde göra för att stilla våran hunger efter Tracy.
Sitter och lyssnar på henne just nu, Fast Car. Underbar låt.


Livet har sina med och motgångar, man måste bara försöka förstå hur man ska handskas med dom!




Kommentarer
Postat av: åsa

jag tycker oxå att tracy chapman är bra! :)

2007-10-04 @ 22:23:59
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback