Livet Tar Många Nya Kurvor


Sitter just nu hemma hos Malin, hon är barnflicka till världens sötaste barn. Ska träffa storebrorsan nu i eftermiddag, det ska bli jättekul att se vad han är för en liten spillevink. Idag kommer även min BabeCamilla också, det ska bli riktigt roligt ikväll vi ska käka Tacos ikväll först och snacka lite skit sedan ska vi till Nivå 22 efter det drar vi väl vidare till nån krog. Jag bryr mig inte bara jag får dricka lite öl.

Igår var vi ut på en pub, jag, Malin och Tarek. Drack några öl och sedan begav jag och Malin oss till Abrahamsberg för att träffa Liss. Vi satt där och drack öl och kollade på efterlys, tog T-Banan hem vid 11 snåret. När vi så gott som var hemma hos Schölin så träffade vi på 2 engelsmän. Mycket trevligt så vi snackade med dom lite. Dom ville ha med oss på krogen men Malin jobbar idag så vi kunde inte. Vi gick hem och sov istället.

Du betyder mycket för mig!
Jag tycker verkligen att du ska sattsa på detta men även tänka på oss.
Du är en underbar människa som alltid kommer finnas i mitt liv!
Jag älskar Dig!
 



Sup med måtta och förstånd, det kommer inte vi ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback