Kupolen


Där spenderade jag några timmar idag med Lauren och Karro, jag och Lauren var ute efter kläder till Halloween och Karro var med som vårat smakråd. Mycket bra tycker jag hon hjälpte oss med mycket saker. Tack Babe!
När vi hade hittat nästintill allting så åkte vi vidare till Falun för att träffa Amine. Vi gick till Caf'e Pralin och fikade. Snackade en massa och hade allmänt kul. Ni är bra människor tjejer!

Resten av dagen har gått åt till att umgås med min familj och testa kläderna jag ska ha på Halloween :)
Kommer bli jättekul verkligen, ska bli kul att se vad alla är utklädda till.

Nu ska man kanske hoppa in i duschen eller göra nått vettigt.


Sköt om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback