Kör ihop sig


Ska allting gå emot mig nuföriden?

Har verkligen bestämt att jag ska till Stockholm mellan 25 - 28. Då ringer dom från jobbet nu och undrar om jag kan jobba 26 och 27 och inte vilken tur som helst utan såklart natt. Suck där förlorade man 3000:- Usch va tråkigt det är när det blir sådär. Men nu har jag verkligen sagt att jag ska till Schölin och då SKA jag det också.

Fika på stan idag med Lauren och Henke, blev ju inte så mycket snack i lördags pga mig. Men men det ska nog bli lite mer snack idag. När jag väl vill snacka då är jag en jävel på det. Även fast det mesta bara är strunt så tror jag att folk lyssnar. Dom låtsas iaf som att dom gör det. haha.

Jag tror att jag har världens bästa kompisar, eller vid närmare eftertanke jag vet att jag har världens bästa kompisar. Sorry att jag inte visar för er hur mycket ni betyder alla gånger, men jag älskar er iaf. Ni vet vilka ni är. Dom mest underbara vänner man kan hitta och dom trognaste också. Ni är mitt allt, utan er vore jag ingen. Tack för att ni är dom ni är! <3

Mitt liv är ingen dans på rosor nu, snarare en dans på kaktusar. Allting jag gör blir fel, det känns så iaf. Ingenting jag gör nuförtiden verkar vara bra. Men vem är det egentligen som ska bestäma om det är bra eller inte. Jag eller folk runt omkring. Mår man bra för stunden då man gör någonting ska man inte vara glad då. Jag fattar ingenting men det är ju som vanligt så vem blir förvånad. Inte jag iaf och inte dom som känner mig heller.


Imorgon ska jag äntligen till mitt underbara Leksand igen, tänk att man kan må så himla bra på ett specielt ställe. Stämningen, folket, hockey, pappa allting där är perfekt. Men det ska vara pappa och jag, det är då det är sådär perfekt. Har verkligen märkt det när man har med sig kompisar. visst jag älskar det fortfarande. men när pappa är med så är det en sådan där alldelens underbar känsla i hela kroppen. Helt inne i hockeyn sitter och snackar skit och käkar popcorn, skrattar som tokar i pauserna och har det bara enbart bra. I bilen upp och ner så har vi Party i bilen också sitter och sjunger högt som fan och typ dansar i bilen. HAHA! Ni skulle se oss nångång. Nog om Leksand och mig och pappa. Men är iaf underbart lycklig  över att få åka dit imorgon.

Lauren: Du är en underbar människa och jag är överlycklig att du finns i mitt liv. Du gör mig glad och får mig att tänka positivt. du kan sätta dig in i mina situationer och får alltid ut det bästa ur dom. Vad skulle jag göra utan dig? <3

Detta inlägg blev jävligt långt med massa skit.


Ta vara på varje stund, samma tillfälle kommer inte två gånger!




image29


Kommentarer
Postat av: åsa

vad härligt me en sån där speciell pappa/dotter stund ni har! är avis :)

2007-10-16 @ 11:15:20
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback