Home Sweet Home!


Ja Stockholm är en stressig stad. Höll på att få magsår, och så skulle man försöka vara så snygg som möjligt, ALLTID! Fuck that! Orka med sådant nej du inte om man heter Sofie Jansson och Kommer ifrån Hosjö iaf.

Men jag har haft det underbart roligt med Malin och Camilla iaf, vi har alltid kul när vi umgås. Och roligare blir det ju alltid med lite alkohol i kroppen. Haha, fattar inte allt vi höll på med. Men Mc Donalds på nätterna ägde ju iaf. Har aldrig skrattat så mycket tror jag. Ni är helt underbara!

Nu är man hemma igen och Nätter på Daljunkaregården väntar, både onsdag och Torsdag. Men det ska bli skönt att jobba igen iaf. Jobbar även lördag och söndag.

På Fredag är man bjuden på Halloween party hemma hos Emil och Åsa, kommer förbi ett tag iaf men såg nyss att jag börjar inte förens 16.00 på lördagen så man kanske kan vara lite onykter också. Skulle inte sitta helt fel. Vet inte alls vad jag ska vara känner paniken sakta smyger sig fram. Men men jag och Lauren fixar det där imorrn eller på onsdag. Tror det kommer Bli en toppenkväll iaf!


Tror att detta kommer bli bra, vi får hoppas båda två.
Allting löser sig, det känner jag på mig!




image31


Älskar er, ni betyder så mycket!!






Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! tänkte bara berätta att jag också skaffat en blogg nu :) har lagt till dig på mina kontakter :) hoppas att allt är bra och att vi kan ses snart! puss

2007-10-30 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback