Hela Himlen Haglar!


Ja det man man väl lugnt säga, Himlen har öppnat sig totalt och massa små vita prickar öser ner. Varför måste det komma nu? Det kommer ju endå  bara att smälta bort och bli slask. Jag tycker inte om slask blir ledsen av det.

Längtar till på fredag men längtar också till Söndagen den 11/11 Fars dag. Ja men det är inte riktigt det jag längtar efter. Utan den dagen sätter jag mig på ett Plan till Thailand. två veckor ska jag få komma bort från denna kalla och slaskiga stad. Det känns helt underbart och man blir varm i kroppen av att veta att snart, snart åker vi.


Man vet aldrig vad livet har att ge, ta alla chanser du får. Du kanske bara får dom en gång!


Kommentarer
Postat av: åsa

alltså jag blir sååå avis på eran thailandresa. ni åker verkligen när det är som tråkigast väder på året här hemma! förresten, snygg blogg, tycker jag känner igen den :P trodde först jag kom in på min egen, haha. kraam

2007-11-01 @ 11:34:17
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback