Kallt


Det är det både inne och ute. På mitt rum är det svin kallt! Elementen fungerar inte så jag kan inte säga att det är sådär mysigt och varmt där upp. Måste göra någonting åt dom.

Vinter närmar sig med stormsteg känns det som. men jag är inte redo. Skönt att jag skjuter upp vinter i 2 veckor. Ska ställa av min Pärla också och köra in den i garaget, den ska då inte stå ute under vintern inte. Får ta fram den till sommaren igen, och jag kan säga att jag längtar redan!

Snart ses vi igen, Skönt att höra att det mesta går bra för dig iaf, Bara det mesta är positivt så! Älskar dig.


Imorgon ska jag nog träffa Elin och ta en fika på stan, sedan ska jag iväg och lyssna på Lauren. Efter det blir det hem till Robin och diska och städa ordentligt. Roligare att komma hem och ha det städat när man varit utomlands.
På fredags ska jag äntligen få träffa Frida igen. Took saknar henne verkligen! Ska kolla på Idol med henne, Erika och Sara. Det ska bli jättekul att träffa dom också för det var inte heller igår.

Får så om det kanske blir utgång på lördag med nära och kära, eller om det blir med någon ny bekant  =)

Ha en bra natt, det ska jag ha på Daljunkaregården.
Riv inte Etage nu ni som ska ut och slira ikväll ;)



Kommentarer
Postat av: åsa

lyssna på lauren? vad ska hon göra? :)

2007-11-08 @ 12:45:39
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback