Årets Första Vurpa


Ja den kunde jag ha bjudit på idag när gick hem från jobbet kvar över 7 imorse. Underbart skönt väder att vara ute att gå i, inte för kallt och himlen hade massa olika fina färger. När jag går vid Folkets Hus så finns det en liten backe ner där. När jag går där i min egen värld och lyssnar på musik så ser jag en tjej resa sig. Hon hade förmodligen ramlat på samma ställe. Men inte tänkte jag mer på det. så jag gick där och lyssnade på min musik och mådde allmänt bra. Sen halkar jag till och får ut ett sådant där fjantigt, "Ahhh" och en farbror som går framför mig vänder sig om. Pinsamt! Men jag lyckades hålla mig på benen iaf, så första vurpan är inte kommen än.

Vaknade vid 16.05 idag, jag som skulle ner på stan och fika med Elin. Suck! Får ta det en annan dag. La mig tillrätta i soffan och kollade på One Tree Hill som började tio över. Underbart bra program och Chad Michael är så jävla snygg.

Nu sitter jag här som vanligt, Men idag ska jag göra lite nytta iaf. Ska städa Robins lägenhet riktigt ordentligt men det blir väl inte så mycket med tanke på att vi städade i fredags. Men endå fixa till allting plocka ihop och diska. Det är skönt när det är klart iaf.

Läntar, längtar, längtar verkligen till på söndag. Vill åka nu! Kommer ha det så underbart så.


Ta på er en mössa om ni går ut, inge kul att bli förkyld nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback