MORSDAG!

Ja man ska väl säga Grattis till mamma idag på morsdag. Vi käkade middag hemma idag hela familjen, Robin och Denice är även inräknade där =)  Fläskfile' och Potatisgratäng med sallad. mycket gott måste jag säga. Mamma fick ett kort och chocklad av mig, patrik och niklas, det var uppskattat. Efter maten så åkte jag och Robin hem till han i min Pärla. Robin bytte om och sedan åkte vi till Scania Vallen för Dasarna hade träning idag. Jag satt där och kollade på och Robins mamma kom förbi en sväng. mycket trevligt att prata med henne.

Denna dag har inte erbjudit så mycket mer men det har varit bra iaf.

NU vill jag ha ett jobb så man har nått att göra på dagarna, finns ju ingenting att göra. Sen får man inga pengar heller. Tråkigt värre kan jag säga =(


På fredag kommer Maja och hälsar på mig och blir kvar hela helgen, så i helgen blir det inte lugnt iaf. Haha vi ska ha så kul.

Nej nu ska jag kramas med min kära!



Godnatt och Sov Gott!


image3

Freedom Beach, Thailand. Snart åker vi igen Älskling... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback