Förbannad!

Dagen i stort har varit underbar.
Solen sken och jag har varit ute och glidit i pärlan min hela dagen nästan.
Först åkte jag ensam ett tag sen kom Barkman och Arre och då drog vi en vända.
Sen åkte jag hem och mamma skulle in till stan så tog med mig mamma och pappa och ut och åkte.
När mamma uträttade ärenden va jag och pappa ute, hämtade Robin och sen hämtade vi mamma.

Åkte hem till Robin och mamma och pappa tog Pärlan och åkte hem.
Vi lagade mat och kika på tv, sen skjusa Robin hem mig när han skulle jobba.
Kom hem satte sig här och då började ALLT!


Fattar inte hur folk tänker ibland blir så jävla förbannad. Men vafan det är ni som förlorar på det, sanningen kommer fram. Blir så jävla förbannad, det är sådana som ni som man inte orkar med. Ni förlorar så himla mycket på att bete er såhär, ni säger en sak men gör en helt annan. Orka hålla på som er...




Camilla, Malin, Lauren, Maja, Helena.. Det är namn på RIKTIGA kompisar!




Fuck Off And Die!!!!!!







image3


Kommentarer
Postat av: åsa

känner du barkman å arre? det visste jag inte :) hihi kraaam

2007-05-24 @ 17:59:39
URL: http://gnizzel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback