Arbetsförmedlingen och Uppvisning.

Vaknade imorse hemma hos Robin, Som alltid =)
Han skjusa hem mig och jag letade efter alla papper jag skulle ha med mig till arbetsförmedlingen.
När klockan var runt halv 12 kom han och hämta mig och skjusa in mig, såå snäll =)

När jag hade varit där som inte var specielt givande gick jag till Camillas jobb.
Hälsa på henne och farbror lite där sen drog vi oss ner till Kina mitt i stan och åt.
Tack Camilla för en underbar lunch, va längesedan vi gick på restaurang och prata om allt.

Nu ska jag, Farmor, Robin och Rebecca iväg och kolla på Andreis Uppvisning på dagis.
Ska bli så kul att se hur han trivs och träffa alla andra barn igen.
Dom är ju så söta och jag saknar dom faktiskt.

Nej nu har jag inte tid med detta längre,


So long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback