Sommarkänslor!

Sommarkänslorna är här för att stanna känns det som. Så himla underbart väder vi har och näst intil 30 grader 2 dagar i rad nu, måste vara ett rekord. Men det är helt underbart för det.

Idag har jag spolat av ute möblerna och packat ihop dom för dom ska till enviken på studentskiva =)
Robin tar ju som sagt studenten på fredag och det känns väldigt bra. Annars har jag bara legat i solen idag och glassat, så himla mysigt. Vågade mig på att hoppa studsmatta för ett tag sedan. Mycket dumt gjort orkade inte hoppa nå länge alls. Suck! Men men ska bli bättre på det där, måste ju orka lite iaf.

Har skickat sms till Jehd också, Min kusins bror som bor i Fillipinerna måste ju försöka hålla lite kontakat och skryta lite nu när det är varmt och skönt här hemma i Sverige. Annars vet jag inte vad som händer idag. Kanske ska skjusa Robin men det gör jag mer än gärna i min Pärla. Jag ska iaf kolla på Fotbollen ikväll, det är ett måste. Sverige ska vinna ikväll och det tror jag på.


Längtar tills man fyller 20 då man får fira med sina nära och kära.
Vi ska ha den Bästa kvällen på heela sommaren.. <3




Kommentarer
Postat av: Lauren

Det är så sant vi ska ha toooookkul på din 20 årsdag!!!! <3

2007-06-06 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback