Resa utomlands?

Ja för det skulle vara underbart skönt att bara dra iväg nu.
Jag och Robin, riktigt mysa lite och bara vara.
Men det kommer i augusti =)

Igår va jag och Robin ute och skjusade folk till Bjurs, Dössberget.
Jag kan ju säga som så att jag absolut inte skulle vilja bo i backen
 upp till dössberget en dag/kväll som igår.
Fy fan hur det såg ut och gud va mycket fullt folk.
Många trotsade regnet men tror inte det var full pumpbolaget.
Var nog mest för alkoholen =p

Väldigt skönt att man inte åkte dit och va full iaf.
Det hade jag nog ångrat.
Skönt att man gör rätt nångång.


Idag då, har jobbat och ståt i okej bara 5 timmar men endå.

Imorrn blir det jobba igen då bara 4 timmar.

Men det är ju jobb iaf, kanske ska på bio imorrn kväll.

Pirates 3 är ju ganska lockande om man säger så.


Idag fyller min Schölin hela 20år!!

Grattis Gumman min, hoppas din dag varit toppen!

Även fast inte jag har varit där och förgyllat den ;p


Nej nu ska jag titta på film med min käraste som kom ut ur duschen nu!


Hoooj Hoooj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback