Midsommar!

Ja Visst är det härligt med Midsommar. Hela släkten samlas och bara myser.
Vi var ute i Kolarbo igår och grillade, gick tipspromenad, hade musiktävling och spelade brännboll.
Det var riktigt roligt och en helt lyckad dag/kväll.
Lite senare drog vi ungdomar oss vidare till Hosjö och Backberget.
Flumm bjöd på kalas och vi skulle leka lite lekar, men så blev det dock inte.
Alkoholen flödade i stora mängder istället.

När klockan började närma sig 3 var det dags för mig och Robin att ta våra apostlahästar och dra vidare.
Vägen hem är en histora för sig så den får bevaras i mitt och Robins minne. HAHA!
Kom iaf hem och även där hände det massa saker som slutade i total katastrof.
Men det blir inte bättre än man gör det, underbart att det just va Robin som va med iaf!

Idag vaknade vi runt 13.00 och då kollade vi lite på tv.
efter det käkade vi frukost sen bar det av till City Gross med Pappa.
Inhandlade flintastek och potatissallad.
Sedan bar det ut till Kolarbo även idag, Grillning och lite vindrickning.
Dock inget vin för mig jag höll mig till Mjölken idag =)

Nu då?
Ska väl iväg till Tomas iaf och gratta honom.
Annars vet jag inte vad som händer.

Det blir då inge Dössberget iaf känns som den tiden är över.
Desutom orkar jag inte betala 150 kr eller va det kostar.
Nej dom pengarna kan jag behöva till annat.

Ähh ha en trevlig kväll allihopa!!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback