I ARBETARTAGEN!

Jo men visst har jobbat 6 dagar av 7 möjliga denna vecka,. Känns otroligt bra.
Var endast ledig i lördags och den spenderade jag med Lauren.
Efter ett tag kom Henke, Camilla, Maddo, Micke och Anna-Maria förbi också.
Jag, Lauren, Henke och Anna-Maria skulle åka till slussen för att spela minigolf.
Men som vanligt med min tur var det stäng när vi kom dit, gjorde inte mig så mycket.
Vi åkte iväg till Gamla Berget och hem till Danne Johansson istället på fest.
Va inte så kul så åkte därifrån efter kanske 1 timme. Robin följde med hem också.

Skjusade hem Lauren och sedan iväg med Henke och Anna-Maria till Hosjö.
När jag gjort det så åkte jag och Robin hem till Järnet och sov lite.
Klockan blev väl 1 innan jag kom i säng och klockan 05.05 ringde Patrik.
Mycket trevligt när jag började jobba halv 8 idag, eller inte!
Fick även lov att vara på jobbet en halv timme tidigare idag för mamma skulle ha bilen.

Det har iaf gått bra idag ny avdelning och nytt folk men men det funkar.
Hade födelsedagskalas idag så fick faktiskt lite tårta =)

När jag hade bytt om och skulle gå hem hade Robin kommit och satt och väntade =)
Han är bara för söt <3

Till helgen är det midsommar och den ska spenderas ute i Kolarbo på dagen med släkten.
På kvällen bär det av till Flumm på Bakberget för lek och fest =)
Får se om man drar sig till Bjurs på lördagen ska jobba på söndag så vi får se.

Den 29, på MIN dag kommer Robins syskon till mig.
Det ser jag verkligen fram emot dom ska stanna hela helgen.
Då ska vi festa och ha kul ihop.

Ja nu äre många som fyller år. Maria den 21 Torsdag,
Malin den 24 Söndag, Camilla den 27 Onsdag.
Sen sist men inte minst......

JAG!! Den 29 på Fredagen!!



Nej nu ska jag åkte till Hosjö och sova. Hare bra gott folk!






Kommentarer
Postat av: åsa

å jag fyller 6 juli, rätt snart oxå :) hihi

2007-06-18 @ 11:40:47
URL: http://gnizzel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback