FALUKALASET!

Ja då var återigen Falukalaset igång, känns väldigt bra synd bara att det var värdelöst väder igår på Crusingen.
Va och kollade när Dasarna spelade fotboll igår, fick oavgjort med dom var värda att vinna.
Efter det åkte jag, Robin och min Babe Camilla hem till Robin. Satte oss och tog nån öl och sedan gick vi över till Danne.

Satt där och snackade ett tag men Camilla skulle träffa sin Karl så hon gick efter typ 20min. Jag och Robin blev kvar och det va ganska trevligt denna gång. Lina var det och det var underbart att träffa henne igen, det händer ju inte varje dag. När klockan började närma sig 23.30 så bojkottade vi krogen och gick istället hem för mys.

Idag kommer Maja hit och det ska bli underbart, har saknat henne mycket. Även Malin och Lauren kommer hem. Så himla skönt att träffa alla igen. Vi ska ha såå mys. Skönt med lite bättre väder också.

Nej nu ska jag och Robin handla mat så vi kan bjuda Maja på nått riktigt gott.

Men vi ses väl på Stora troget ikväll 19.30  Måste ju kolla in Rix FM Festival!


Hare och Kanin!  HÖÖÖÖJ!



Haha, Den bjuder jag på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback