ÄNNU ETT FALUKALAS ÖVER!

Har kört en 4 dagars nu igen, måste fan sluta med det. De tär på krafterna kan jag lova. Falukalaset iår var iaf bra. Maja och Tessan kom över och partade lite. Massa folk hemma hos Robin både fredag och Lördag. Jag kan det där med att bjuda folk på fest jag =)

Men det va sista gången vi hade förfest iaf för fy sjutton hur det såg ut på söndagen. och sen hände det lite tråkigheter också, så de är lika bra att inte ta hem folk. Iaf inte sådär många.

Falukalaset i stort va jättekul men vissa saker hade jag kunnat sluppit, hoppas det löser sig iaf.

Idag då, ska ner på stan och kolla in mösspåtagningen och filma åt Robin, även fast han sagt nej. Men det är kul att ha kvar det på film. Annars händer det väl inte så mycket. Ullis ska göra mig sällskap, ska bli roligt att umgås lite igen.

Ikväll blir det väl en ensamkväll framför tv för Robin ska på Mösspåtagningsfest på etage.
Men men ska inte säga nått man tar bara studenten 1 gång så då äre lika bra att vara med på allt =)

Jaja lite uppdatering iaf, ska dra nu...


Hareee... Tjaaaaaaaa!


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback