P-Floyd!

Helgen har varit hos oss ännu en gång och försvinner snart.
I fredags jobbade jag till 21.30, när jag gick hem träffade jag Totte.
Satt och pratade med honom i ca 40min innan min vandring fortsatte.
När jag kom hem satte jag mig i soffan och kollade på Blade-serien.
Inte helt dum inte, den var faktiskt riktigt bra.
Robin kom efter 3 timmar och vi kröp ner i sängen för att sova.

Igår så var vi hemma i Hosjö lite folk och förfesta,
för att sedan åka vidare till Skog.
P-Floyd spelade där och det var en upplevelse.
Träffade på Sandra där vilket var roligt, inte ofta det händer.
Åkte hemåt vid 01.30 tiden och var hemma 02.20.


Upp och jobba idag  klockan 11 till 15.45.
Rätt skön dag på jobbet, trivs verkligen där.

Annars har det inte hänt mycket i mitt liv.
Har iaf världens bästa vänner.
Tack för mms:et igår =)
Ni är underbara!

Nu blir det filmtittande!



Höööj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback