Helgen

Ja helgen har varit helt perfekt fyllde 20 i fredags.
Fick en ny mobil, bilstereo, pengar och lite annat.
Släkten kom i fredags och gratta mig och vi hade mys.
Även Robins syskon och en kompis till dom kom.
Satt och drack lite öl på kvällen och bara njöt.

På lördagen gick jag upp vid 08.30 för att fixa allt.
Vännerna skulle ju komma klockan 3 men jag han.
Moster kom och fixade håret på mig så jag va lite anorlunda för en
gångsskull =)

Med min vanliga tur så började det regna vid 16 snåret så alla trängdes under ett tält.
Haha, det va riktigt mysigt där under måste jag säga.
När regnet hade gett me sig lite så gick vi in och käkade paj med salla, mycket gott.
Sussie och Anastacia kom förbi och gratta mig också, så kul att träffa dom igen.
När alla var mätta och belåtna så gick vi ut igen för kubbspelande.
När det var  klart drog vi oss tillbaka till Backarna och lekte den leken.
Innan vi blev FÖR fulla ;)

När det va gjort så satte vi oss ner för att dricka lite till och samtala.
Vi hade även en musiktävling med intron och musik från filmer och tv.
Det va jätte kul men vi kunde inte köra allt för folk blev för högljuda.
Så vi skippa dom sista låtarna och lät alkoholen flyta istället.

Det kom mer och mer folk och som mest tror jag vi var runt 50pers.
Tack så mycket alla som gjorde min dag helt underbar!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback