December.


Ja nu är vi redan inne i December månad. Vart tar tiden vägen? Tiden bara springer iväg. Känns som att man kommer vara 30 alldelens strax. Oj oj, man måste väl  ta vara på tiden man får.

Thailand var iaf underbart, det är helt enkelt ett paradis. Älskar landet, miljön, folket, värmen. Hade det mycket mysigt där och det blev en del kort tagna.

Väl hemma igen, vi kom hem i tisdags. Slut som en tok så vi tog det bara lugnt. Åkte till Mjölby och hälsade på Robins pappa på torsdagen och kom inte hem förens igår. Mycket skönt att få komma hem. Har varit en bra helg endå även fast jag ville hem och festa och umgås med kompisarna.

Livet i stort är bra. Robin och jag har snackat om att åka utomlands igen i Februari. Låter underbart så vi hoppas på det. Är hungrig så ska göra mig lite mat.


Folk är bra jävla dumma i huvudet! Specielt vissa men man får ju inte skriva utlänningar. Tycker inte illa om alla men dom som bara bråkar och håller på med skit, ni kan lika gärna åka tillbaka till era länder!!!




Kommentarer
Postat av: åsa

jag jobbar på burger king i blge.. yääj

2007-12-03 @ 20:50:54
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback